#HelpDeRetail recap

Enkele honderden deelnemers uit de retailbranche hebben deelgenomen aan de webinars die GMS met haar partners heeft gehouden in de week van #HELPDERETAIL van 4 t/m 8 januari jl.
Het initiatief va GMS om met haar partners tijdens de lockdown periode kennis en kunde kosteloos te delen met de hele retailbranche heeft op veel goodwill kunnen rekenen.

Onder het motto ‘Help de Retail’ stonden in de eerste week van januari diverse webinars op het programma. Ze werden aangeboden in samenwerking met de experts van Retail Reflex, Bus Bedrijfsadvies, MCR Retailminds en Win-Win distributie, RetailKitchen en Credion Noord en Midden-Limburg. De onderwerpen van deze online workshops liepen uiteen van social media laten werken voor je onderneming tot het sturen op cijfers. Maar ook het verhogen van de productiviteit en het beter leren kennen van de klant komen aan bod. Ten slotte werd ingegaan op de vraag hoe je als ondernemer beter wordt na corona en op het financieren van je onderneming anno 2021.

Zeker is nu al dat GMS en haar partners broeden op een vervolg verderop in 2021 waarbij deze, maar ook nieuwe onderwerpen, aan bod zullen gaan komen.
GMS blijft in beweging ook tijdens de lockdown en staat haar ondernemers in raad en daad bij om door deze lastige periode heen te komen.