Lomer; een nieuw merk in het portfolio van de Bos Group
4 april 2025
De Bos Group International is al decennialang een gevestigde naam in de wereld van sport, mode en outdoor. Dit familiebedrijf uit Weert heeft zich ontwikkeld tot een betrouwbare en strategische partner voor retailers en ondernemers. Met een sterke focus op langetermijngroei en duurzaamheid helpt de Bos Group merken floreren en ondernemers succesvol te zijn.
๐๐ฒ๐ป ๐ธ๐ฟ๐ฎ๐ฐ๐ต๐๐ถ๐ด ๐บ๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ฒ๐ป๐ฝ๐ผ๐ฟ๐๐ณ๐ผ๐น๐ถ๐ผ
Door de jaren heen heeft de Bos Group een indrukwekkend merkenportfolio opgebouwd, waaronder:
– Australian Footwear โ het schoenenmerk voor mannen, al decennialang kenmerkend voor zijn comfort, kwaliteit en style.
– Maruti Footwear en Scotch & Soda โ Stijlvolle en trendy schoenenmerken die inspelen op de nieuwste fashiontrends.
– Australian Sportswear โ Een iconisch sport- en lifestylemerk dat momenteel een sterke comeback maakt, met name in de muziekscene.
– Babolat โ Een wereldwijd bekend merk in de tennis- en padelwereld, dat al 150 jaar innovatief blijft met high-performance producten.
– Skechers Monobrand Stores โ De Bos Group beheert momenteel 10 monobrand winkels van Skechers in de Benelux.
Sinds 1 januari 2025 is daar een nieuwe naam bij gekomen: ๐๐ผ๐บ๐ฒ๐ฟ.
Lomer is een Italiaans familiebedrijf dat al sinds 1975 innovatieve en comfortabele wandelschoenen maakt. Deze schoenen combineren ambachtelijk vakmanschap met moderne technologieรซn, waardoor ze niet alleen functioneel en duurzaam zijn, maar er ook stijlvol uitzien. De productie vindt plaats in Europa en het merk werkt uitsluitend met hoogwaardige materialen.
Johan Bolhuis, consultant van de Bos Group: “We waren al langer op zoek naar een wandelmerk dat รฉcht bij de Bos Group past. Toen we Lomer ontdekten, wisten we direct dat dit een merk is waar we onze naam aan willen verbinden.”
Bekijk het productieproces van de de Icon Bio Naturale: https://lnkd.in/evFag2Z9
๐ฆ๐ฎ๐บ๐ฒ๐ป๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ฒ๐ป ๐บ๐ฒ๐ ๐ฑ๐ฒ ๐๐ผ๐ ๐๐ฟ๐ผ๐๐ฝ
De Bos Group gelooft in de kracht van samenwerking en kennisdeling. Frits Fassaert, Brandmanager van Australian Sportswear, Babolat en Lomer: “Ik heb diverse functies bekleed binnen de Bos Group en gewerkt met verschillende merken. Een langetermijnvisie en de kracht van samenwerking is altijd mijn streven. Bij de Bos Group bouwen we merken niet alleen op, maar zorgen we ervoor dat ze duurzaam groeien in samenwerking met onze partners.”
Johan Bolhuis vult aan: “Samen met GMS Group Benelux organiseren we rondetafelgesprekken met GMS-ondernemers. Hier bespreken we markttrends, uitdagingen en groeikansen. We delen onze expertise en luisteren naar de behoeften van retailers om gezamenlijk strategieรซn te ontwikkelen die bijdragen aan hun succes.”
Wil je meer weten over de Bos Group en hoe wij ondernemers ondersteunen? Neem contact op met Frits Fassaert: frits.fassaert@bosgroup-int.com. Of Vincent de Kok van GMS: 06-22770694. www. bosgroup-int.com